Wiele przedsiębiorstw zajmujących się marketingiem internetowym świadczy usługi w zakresie opracowywania wizytówek firmowych na swoich stronach internetowych. Jest to opcja jak najbardziej wykorzystywana przez przedsiębiorców. Własna wizytówka jest jednoczesnym promowaniem firmy w danym obszarze działania firmy reklamowej. Każdy klient korzystający z usług wyszukiwarki jest w stanie zapozna się z profilem działania przedsiębiorstwa, danymi lokalizacyjnymi firmy, czy przejść do strony internetowej zakładu. Korzystanie z takich elektronicznych książek telefonicznych wciąż pozostaje w kręgu zainteresowania społecznego. Wyróżniamy dwa rodzaje wpisów internetowych. Katalogi firm oferują darmowe wpisy na portalach internetowych prowadzących rejestr przedsiębiorców. Wszystkie główne dane firmowe, jakie podane zostały w procesie rejestracji, będą widoczne dla klientów portali. Wszelkie dodatkowe efekty wyszukiwania, jak występowanie w pierwszych punktach efektów, możliwe są po uiszczeniu konkretnej opłaty. Jednym słowem, tak czy siak, znajdziemy się na łamach określonych portali internetowych. Pozostaje zatem jedynie pytanie, czy nasze dane będą zgodne z prawdziwym prowadzeniem działalności oraz, czy będziemy bardziej promowanymi klientami firm telefonicznych. Te aspekty wiążą się ściśle z kosztem poniesionym na takie cele.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply