Reklama w firmie

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Każdy zna to przysłowie. Od jakiegoś czasu spoty reklamowe stały się czymś codziennym dla ludzi, i – chociaż nikt ich podobno nie lubi, to jednak większość z nas sugeruje się reklamą. Już wiele lat temu psychologowie udowodnili, że promowanie produktów za pomocą reklam, niezmiernie przekłada się na sprzedaż. Dzieje się tak dlatego, że ludzie lubią kupować to, co jest znane. Do reklam wybiera się bardzo znane osoby, które mają za zadanie dodać autentyczności firmie, czy też producentowi, jak również pokazać, że gwiazdy także stosują tego typu produkty. Tego rodzaju chwyty marketingowe są stosowane w sprzedaży, w celu jej zwiększenia. Z całą pewnością ciekawa reklama przynosi pożądane skutki. Ważne jest jednak to, by kampania reklamowa marki lub też produktu nie koloryzowała rzeczywistości. Klient, który zasugeruje się reklamą być może go nawet kupi. Jednak po jego zakupie, kiedy dojdzie do weryfikacji oczekiwań klienta wraz ze stanem faktycznym, dojdzie do wielkiego rozczarowania ze strony potencjalnego klienta. Straci on zaufanie do produktu i mało tego, że nigdy więcej już nie sięgnie po tego typu producenta, to może jeszcze dać upust swojej frustracji pisząc na nasz temat negatywne komentarze na forach internetowych. Warto zatem być uczciwym wobec osób, które powinny przynosić nam regularne zyski, jak też polecać nas swoim znajomym, rodzinie i sąsiadom.